|
| Автор | Сообщение |
---|
EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: "Советская немка" Вт 12 Фев 2013, 21:49 | |
| Що ж, пів року проходив я пішком, не маючи власного авто. Після продажу Таврії передивився багато варіантів, але таких, які б виправдали вкладені гроші і стан авто, не було. Наткнувся на оголошення на Авто.ріа про продаж ВАЗ 2107, 1986 року, реекспортна з Німеччини, 1.5 карбюратор. По ціні зійшлись на 10 тис. українських доларів. Як за такі гроші, то варіант був дуууже хороший, адже додатково на машині було встановлено: - фаркоп, новий (ціна 200грн) - акустична полка (65 грн.) - "овали" (360 грн) - 13* піонери (100 грн) - БСЗ (300 грн) - нові бампери (ціну невідомо) - нові гальмівні магістралі + вогнегасник, аптечка. Тобто, віднявши все це, ціна машини була дуже лояльною і виправданою. Фото з Авто.ріа: З недоліків: -потрібна заміна крил та правого порогу - перефарбування та антикорозійна обробка - незначні в"ятини по кузову - грязний салон Звичайно, готовий до справедливих "наїздів" про всю поганість класики. Але за ці гроші і до 2 тис доларів хороше авто знайти дуже важко. Щось путнє починається від 2.5. тисяч. Переплачувати великі гроші наприклад лише за те, що це ВАЗ 2109 я не збирався, а купувати диряве корито взагалі бажання не було. Старі іномарки хоч і комфортніші, але набагато складніше їх "підняти", я вже не говорю про те, щоб продати потім. Убиті життям форди, опеля, вольви взагалі утопічно виглядали. 2107 теж не ідеал, але стан кузову, двигуна і зовнішньо допомогли обрати саме це авто. Колосальних вкладень не передбачається. Лише ті, які зроблять керування даним авто більш комфортним та приємним. До того ж планується максимально виконувати всі роботи власноруч. Хоча про це піде мова далі.=) |
| | | SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
| Тема: Re: "Советская немка" Вт 12 Фев 2013, 22:12 | |
| |
| | | редуктор
Возраст : 31 Откуда : киев-севастополь Сообщения : 298 Дата регистрации : 2012-09-20
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 13 Фев 2013, 19:38 | |
| поздровляю. наша техника более легко возврашается в строй,чем иномарочные товарищи для щастя гбо не хватает. |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 13 Фев 2013, 20:37 | |
| |
| | | Alexay
Возраст : 30 Откуда : Киев Сообщения : 45 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 13 Фев 2013, 21:44 | |
| |
| | | Delloro Admin
Возраст : 31 Откуда : Житомир Сообщения : 381 Дата регистрации : 2012-09-17
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 13 Фев 2013, 22:34 | |
| Вітаю. Оце ти круте авто купив... Дивлячись на фото можна сказати, що ти її дуже дешево купив) Якщо хтось скаже, що це старьйо і нафіг ти її купив - можеш його послати)) Це авто набагато якісніше зроблено чим післясоюзні ВАЗи... |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 13 Фев 2013, 23:06 | |
| Дякую. Дійсно, не жалкую, за витрачені кошти. Вона того варта. при купівлі ціну знижувала і відсутність довіреності, але зараз вже все добре, довіреність від першого власника зроблена))) Стосовно якості, то повністю згоден з Делоро. Братова ВАЗ 2106 1987 року випускунабагато гірша була у плані кузова, порівняно з цією. Продовжую поисувати процес роботи над машиною: Розпочався процес розбирання авто: Зрізав крила: Салон до початку розбирання: Розібраний салон: Чесно кажучи, стан кузову вразив) На підлозілежала рідна,заводська шумоізоляція, і це на машині 1986 року!)) Проводка у відмінному стані! Все на заводських кріпленнях. Це все, що маю на сьогоднішній день. Вже закуплені крила, пороги, підсилювачі до порогів. Матеріали для антикорозійної обробки, дещо по двигуну, салону. Продовження буде..qip |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 27 Фев 2013, 21:00 | |
| Закуплю спецінструмент. Почав з "Ударной отвертки". Мета купівлі - відкручування дверей. Фото: Сама по собі важкенька вона) Симпатичний пенал і 13 насадок роблять галузі її застосування більш широкими. Ціна невелика. |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 27 Фев 2013, 21:00 | |
| Що ж, нарешті можу продовжити. Минулі вихідні пройшли вдало. Закупився матеріалами для обробки кузову, деякими запчастинами. Купили в господарство повітряний компресор його опис тут: http://rozetka.com.ua/werk_bm_50/p162160/ Також вдалось трошки попрацювати з машиною. А семе: Була знята передня панель, вона ж "торпєда"=) Найбільше хвилювали місця під кутами скла, виявилось, що вони у хорошому стані. Загалом, стан проводки під панеллю - відмінний. Лише три зайвих проводи від попереднього власника=)))) Пластик панелі теж у хорошому стані. Привести його до відповідного стану і пофарбувати - буде як новий(або схожим на новий) Вище писав, про "ударну отвертку", так от, випробував її. Зняв праві двері. Звичайно, тупий метод бити по отвьортці був не скрізь доречним, тому використав самі насадки + набір "головок". Все благополучно відкрутилось. Розпочав процес зрізання іржавих елементів на кузові. У моєму випадку - це правий поріг. Він був колись "пробитим" ззовні, тобто мав дирки, через які туди потрапляла вода. Фото процесу: Фото остаточного, кінцевого варіанту не встиг зробити, тому вони будуть пізніше. Внутрішню частину порогу очистив від ржі та обробив "преобразоватєлєм ржавчини". Поки все. Далі буде=) |
| | | Delloro Admin
Возраст : 31 Откуда : Житомир Сообщения : 381 Дата регистрации : 2012-09-17
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 27 Фев 2013, 21:29 | |
| - EnAndry пишет:
- Купили в господарство повітряний компресор його опис тут: http://rozetka.com.ua/werk_bm_50/p162160/
Як спробуєш - опиши, як він в роботі. А то я шось очкую віддавати авто в фарбування таким компресором... Якийсь він занадто дохленький для фарбування всього авто... |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 27 Фев 2013, 21:31 | |
| Всі вони однакові((( Важливе використання фільтрів, які "відбивають" воду. Якість пульверів і і все таке. Важлива і підготовка і матеріали. |
| | | Delloro Admin
Возраст : 31 Откуда : Житомир Сообщения : 381 Дата регистрации : 2012-09-17
| Тема: Re: "Советская немка" Ср 27 Фев 2013, 21:45 | |
| Так, помоєму, його просто не вистачить, щоб одним проходом без пауз пофарбувати авто... |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: "Советская немка" Вт 14 Май 2013, 15:09 | |
| Ну що ж, продовжую. За час з останньої публікації було чимало зроблено, а саме: - перебраний генератор - відмитий і відчищений стартер - Виняли двигун та КПП - поварені передні крила - замінено правий поріг Двигун відмили, відчистили, блок пофарбували, замінили корінні та шатунні вкладиші, замінені передній та задній сальники, прокладки. Фото готового двигуна будуть пізніше, а зараз фотозвіт по проробленій роботі: За якість сильно не сваріть, роблю сам (при нагляді батька), шпакльовку ще буду виводити це лише епрші шари. Фото відмитого двигуна будуть трошки пізніше) Далі буде) |
| | | |
| Права доступа к этому форуму: | Вы не можете отвечать на сообщения
| |
| |
| |