|
| Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) | |
| Автор | Сообщение |
---|
ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Я-4(Верховина 4мотор з Яви 50.05) Вт 14 Май 2013, 23:29 | |
| Попередньо, всім хто може допомоти(продати\подарувати), потрібні бокові бардачки, бак, багажник! І так, розкажу про цікавий апарат, а саме Верховина 4 з мотором на 3 передачі з Яви 50.05 майже посередині літа 2012року, коли Сашко Редуктор їздив до мене в гості в село, нами було випадково помічено у одного дідка біля магазину тачка з колесами з Верховини\Карпат, я спитав чи не лишився в живих мопед і ще щось, він сказав що ні, а потім сказав що мотор лишився, це зацікавило, і коли дідок сказав що мотор з Яви 50, ми і думати не стали, вирішили купити!) дідок одразу коло магазину сказав, що за мотор хоче 50грн)) ми вже б його і на місці купили, але дідку треба було його ще знайти, сказав щоб зайшли на наступний день, ми дочекались, прийшли а він нам підігнав, мотора без ЦПГ, вона була окрема+ще один циліндрик,котушки Б300 і Б300б, коліно глушителя, 3 поршні, 2 гільзи з циліндра(одна вже проточена а інша ще ні+ зірочку на мотор і ще якісь дрібнички) з ходовки: раму, маятник, вилку, передній і задні щитки, аморти, сідушка, пластик під сидіння, руль з ручками, корпус фари зі спідометром і хромованим козирьком, два вбитих колеса з мертвими покришками і кришками в барабани+задні зірочки на колесо, все це виглядало так: за все заплатили 100грн. прийшли додому і взялися до очистки всього) потім взялися за мотора вирізали нові прокладки під циліндр\патрубки\карб. поршень підібрали як в казці!) в ідеалі має стояти поршень на 3 кільця, але він нам дістався з вбитими стопорами під кільця+ходив ходором в циліндрі, ому прийшлося поставити звичайний поршень з Ш\S-ки який нам разом з усім дістався і був в гарному стані! ми від цього тільки виграли!) була куплена задня зірка на 44зубці(в стандарті по мануалу має стояти на 50зубців) замінені всі гайки\шайби\болти\гровера на нові! я трошки позадротив і полірнув ЦПГ\карб\ патрубки\аморти\ кріплення руля\ручки на руль. повітряний фільтр стояв не рідний а через перехідник.. чому стояв, бо взимку 2013року я катався на Я-4 і десь коли їздив він злетів з карба.. пошуки нічого не дали..(( аморти для порівняння до і після) як ми не довбались з запалювання, а воно нам не давало іскри, Б300 не допомагали і Сашку вирішив поставити котушку з Москвича.. вона теж нічого не дала, проте поставивши акумулятор з Яви на 12В і 5А. зробивши батарейне запалювання ми таки завелися!!!)) це було жостко, бо глушителя не було всі сусіди повибігали з хат коли ми заводились + ми думали, що передачі так само розміщенні як до прикладу на 638 яві чи Іжу.. нічого уподібненого.. якщо в Яві чи Іжу сама нижні 1потім нейтральна далі 2.3.4. то тут 1сама верхні, далі 2.3 а між ними нейтральна! завелися ми 1 раз на 3 передачі, Я4 не тягнув, але звук був як у якогось кубатурного чопера ) Далі розібралися і почали їздити! одразу було зрозуміло що мопед пре більше ніж би очікувалося) трішки фото: рідна сідушка була розбита роками і чиєюсь товстою сракою, тому я її поміняв на сидіння з Карпат!) глушитель був зварений Сашком з різних труб) вийшло супер! спочатку ми попарились нормально з резиною і камерами, бо ті одразу пробивалися і я з'їздив в Київ і привіз 2 нові камери і покришки! проблеми одразу пропали!) далі якось було помічено що мопед жере 3-4л\100км. +там потужний генератор який спалив на даний момент жменю лампочок 12В 6ват!(( а тепер саме цікаве, як я провів травневі "канікули з цим мопедом"! Мрія була взнати скільки ж він пре, тому я купив привод спідометра на переднє колесо з Верховини 3! поставив новий трос спідометра, купив нові резинові ручки на руль+ замінив трос передніх гальм і ричаг передніх гальм! переднє колесо також біло замінено на нове більш гарне і справне з цілим барабаном! бо старе нефайно виглядало(( перший раз розігнався до стабільних 60км\год! причому 1 передача це до 30-ти, 2-60км\год. при вмиканні 3-ї передачі швидкість спадала до 50\55км\год і знов піднімалася до 60км\год.. тільки й користі що тихіше мопед їду.. на одній гірці мені вдалося розігнати його до майже орієнтовано 70км\год але то було не те.. і тут до мене приходить ідея поставити меншу задню зірку, тобто зняти зі своєї Риги 13 на 40 зубів і поставити на Я-4! результат вразив, перша передача виросла до 35км\год на другій можна розігнатися орієнтовано до 75км\год!!! до прикладу як я це зрозумів, стрілка на спідометрі доходила до 2 букви С в написі "сСср"!! але коли ввімкнув 3 передачу, то вона взагалі з часом впала до 45мк\год..( є мрія розігнати його до 80км\год. але потрібен нормальний спідометр. є ідея поставити електронний, а ще крутіше, це вліпити спідометр з "Минска" думаю ще погратися з зірочками і якщо мало що вийде збільшити радіус колес до 18" або 19".. питання до публіки, як це зробити? буде він нормально працювати якщо його підключити до приводу спідометра з Верховини 3 і колеса радіуса 16". а не 18"...???
Последний раз редактировалось: ДіД ФіЛиЧ (Вс 29 Сен 2013, 23:59), всего редактировалось 1 раз(а) |
| | | EnAndry
Возраст : 33 Откуда : Житомир/Киев Сообщения : 115 Дата регистрации : 2012-09-18
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 00:09 | |
| Гарний екземпляр. На рахунок спідометра думаю, що похтбка буде. Як на мене, найкраще задіяти кілька вимірювачів: механічний, електроннй, ДжіПіЕс))) |
| | | Delloro Admin
Возраст : 31 Откуда : Житомир Сообщения : 381 Дата регистрации : 2012-09-17
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 00:14 | |
| От ти мене не зрозумів))) Я ж тобі казав збільшити задню зірочку чи зменшити передню. Тоді б передаточні числа зблизилися і на третій мотор краще б крутився... |
| | | Мишаня
Возраст : 26 Откуда : Россия, Тамбов Сообщения : 25 Дата регистрации : 2013-05-13
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 00:22 | |
| Как жалко что я не знаю украинского |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 09:39 | |
| - EnAndry пишет:
- Гарний екземпляр. На рахунок спідометра думаю, що похибка буде. Як на мене, найкраще задіяти кілька вимірювачів: механічний, електронний, ДжіПіЕс)))
Я теж про це думав, ДжіПіЕс би був самий точний, на сучасних модних телефонах можна якось виміряти.. це поки що в процесі, бо друг має такого телефончика, а от як вимірювати ще не розібрався.. - Delloro пишет:
- От ти мене не зрозумів))) Я ж тобі казав збільшити задню зірочку чи зменшити передню. Тоді б передаточні числа зблизилися і на третій мотор краще б крутився...
так я і збільшив задню, тепер думаю про зменшення задньої на 34, потім на 33, 32, і останнє це рекорд... поставити з RIGA MINI, я точно не пам'ятаю на скільки вона зубів, чи 28 чи 27.. з усього вибрати найкраще, а потім почати бавитись з передньою зіркою) здається там така сама моторна зірка як на мотоциклах "Минск".. - Мишаня пишет:
- Как жалко что я не знаю украинского
Переводчик тебе в помощь!) або вчи українську мову |
| | | Delloro Admin
Возраст : 31 Откуда : Житомир Сообщения : 381 Дата регистрации : 2012-09-17
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 09:48 | |
| - Мишаня пишет:
- Как жалко что я не знаю украинского
Я их просил писать по-русски, аргументируя, что форум создавался как международный. По началу даже было так, но потом все забили и начали писать, кто как хочет))) |
| | | SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 11:30 | |
| Интересный мопед. Я б не уменьшал звездочку, а наоборот - увеличил. Чтоб задействовать 3 передачу. А так не пойму прикола мучить перегрузкой уникальный моторчик. Толку от 3х скоростной коробки если ездить на двух? Поставьте шавчик и мучте его звездочками пока не найдете предел соотношения скорости и МОЩНОСТИ двигателя. |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Ср 15 Май 2013, 23:01 | |
| - SUP-2101 пишет:
- Интересный мопед. Я б не уменьшал звездочку, а наоборот - увеличил. Чтоб задействовать 3 передачу. А так не пойму прикола мучить перегрузкой уникальный моторчик. Толку от 3х скоростной коробки если ездить на двух? Поставьте шавчик и мучте его звездочками пока не найдете предел соотношения скорости и МОЩНОСТИ двигателя.
я збільшу, просто зараз навпаки хочу спробувати все зменшити, проаналізувати.. а далі вже збільшити з 44(початкової) на щось більше і фінальне 50зубців, що є стандартним для цього мотору.. все передивлюся, проаналізую і залишу саме найкраще) а далі вже буду з іншим бавитись) |
| | | редуктор
Возраст : 31 Откуда : киев-севастополь Сообщения : 298 Дата регистрации : 2012-09-20
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 16 Май 2013, 12:19 | |
| дима,надо поставить с явы на 52 зуба,или найти родную \переделать с панонии на 50 зубов.мне как-то на 47 попадалась,но не пойму от чего |
| | | -=prodigy=-
Сообщения : 75 Дата регистрации : 2012-09-19
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 16 Май 2013, 13:35 | |
| если что, то есть вариант сделать звезду на заказ из д16 |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 23 Май 2013, 00:02 | |
| Ідея прийшла щойно, а якщо вліпити на Я-4 колеса з китайської Дельти 17"? а вже до неї підібрати відповідну зірку, але ж ми тоді отримаємо норм. спідометр зі шкалою до 80 і більше..?) цікаво щось таке отримати, тільки не з китаю, а з чогось старішого) до прикладу, якщо бензокран, то не китайський, а такий як на Яві, IKOV) і ще б десь такий хромований багажник знайти, які були на Верховині 3 Турист.. |
| | | SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 23 Май 2013, 12:16 | |
| 3 17тыми колесами зведу уже надо будет не 50, а 55-60 зубов. |
| | | Мишаня
Возраст : 26 Откуда : Россия, Тамбов Сообщения : 25 Дата регистрации : 2013-05-13
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 23 Май 2013, 22:57 | |
| Блин чуваки невозможно читать,я не знаю украинский!прошу пишите пожалуйста по русски! |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 23 Май 2013, 23:15 | |
| - Мишаня пишет:
- Блин чуваки невозможно читать,я не знаю украинский!прошу пишите пожалуйста по русски!
ну то або вивчи українську мову, або ось тобі перекладач в поміч http://pereklad.online.ua/ |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Чт 01 Авг 2013, 18:56 | |
| наразі провів невеличкий ремонтик моторчику, він щось став погано тягнути+ більше 60не їздив..( зняв ЦПГ, зазор в поршневих кільцях був близько 3-4мм.. вирішив поставити нові) + відполірував всі канали і поршень, все це діло склав.. почав потроху кільця обкатувати, але мопед так мене і не задовольнив.. майже нічого не змінилось що до ремонту, що після.. а знаєте чому? бо зірка, яку я в період обкатки поставив на 44 зубці, була трохи кривенька, і ціпок в одному певному місці так натягувався, що важко було провернути колесо..(( цю проблему я вирішив тим що поставив нову(з совковських запасів) зірочку на 41зуб. але це все було перед тим як поїхати в Київ і я так і не проїхав+ ще й бензину не було..(( на осінь планується капітальний ремонт\форсування мотору і всього мопеду. по мотору думаю:замінна підшипників, сальників, сухарів в зчепленні+ поршень зі скутера з продувочними вікнами і більш тонкими кільцями паралельно збільшення компресії методом притирання головки. електронне запалювання, а можливо і ФУОЗ..)) встановлення датчика передач і нейтралі+ дуже хочеться тахометр з Альфи\Дельти маде ін Китай) і якщо мені добрі товариші допоможуть, то електро-стартер, ще не придумав куди його можна вперти, але дуже хочеться)) заміна передньої вилки, обох колес з гальмами, руль і все що на рулю+приборна панель зі спідометром, нормальним спідометром, а не той що зараз стоїть!!!, бо я його своїми 75км\год вже скрутив і він не подужає здохнути+ тахометром і купою електрики що пропонують нам китайці також походу буде з китайської Альфи\Дельти, при цьому поворотники я буду ставити Яви 638, фару залишу рідну, але світити вона буде світлодіодами, задній стопарик ми мабуть приберемо і поставимо, або стоп-сигнал типу як на Верховині 6\7 або з Китайської Альфи візьмемо.. між баком і сидінням думаю якось вліпити хромовану корзинку які стоять на кит.Дельтах) ну і звичайно кит. гарні хромовані амортизатори!) ХРОМУ БАГАЦЬКО НЕ БУВАЄ!) спереду хочу поставити захисні дуги. зараз в пошуках: бака з верховини 4, бокових бардачків, заднього багажника! без них важко щось ліпити і прикидати..ось такі думки\мрії, але я сподіваюсь що ці мрії стануть реальністю!) хто що думає з цього приводу? то знає, оцініть приблизно вартість проекту, бажано по порядку на всі детальки\витрати.(з урахуванням того що в мене руки наче з норм місця ростуть)..?)
Последний раз редактировалось: ДіД ФіЛиЧ (Чт 12 Сен 2013, 22:43), всего редактировалось 1 раз(а) |
| | | редуктор
Возраст : 31 Откуда : киев-севастополь Сообщения : 298 Дата регистрации : 2012-09-20
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Пт 02 Авг 2013, 21:26 | |
| чтото-странное. первое,не понимаю зачем его форсировать. звезду надо попробовать на 50-52 зуба. електронку приветствую. замена сальников и пр подобного-ето в порядке вещей. поршень скутерный вполне,кстати-можно взять ,и расточить один из запасных и убитых цилиндров под поршень на 40 мм стартер-в баню.дорого,бессмысленно,и акум нужен.лучше,да и пожалуй необходимо отреставрировать кик. смысла увиличивать компресию особо не вижу.разве что до 8-9 единиц чтоб точно уже под 92 был
|
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Вт 06 Авг 2013, 20:02 | |
| - редуктор пишет:
- чтото-странное.
первое,не понимаю зачем его форсировать. звезду надо попробовать на 50-52 зуба. електронку приветствую. замена сальников и пр подобного-ето в порядке вещей. поршень скутерный вполне,кстати-можно взять ,и расточить один из запасных и убитых цилиндров под поршень на 40 мм стартер-в баню.дорого,бессмысленно,и акум нужен.лучше,да и пожалуй необходимо отреставрировать кик. смысла увиличивать компресию особо не вижу.разве что до 8-9 единиц чтоб точно уже под 92 был
суть в тому аби зробити швидкий мопед, а не трактор який би все тягав) зірку можна спробувати на 50\52зубці, але планово хочу ставити на 47\48. чого стартер в баню? дуже зручна штука) кік треба або підварити, або замінити на кік з чогось іншого.. чому не бачиш сенсу збільшувати компресію? поршень то стоїть на 2 кільця, а не на 3 як має бути в стоку.. |
| | | Delloro Admin
Возраст : 31 Откуда : Житомир Сообщения : 381 Дата регистрации : 2012-09-17
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Вт 06 Авг 2013, 20:08 | |
| Компресія лишньою не буває))) |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Пн 16 Мар 2015, 23:10 | |
| ех, час іде, Верховина простоюється.. але я для неї нарешті за цей довгий час зміг знайти потрібні запчастини) за символічні 100грн придбав бак, бокові бардачки і багажник) також сьогодні приїхав карб і ЛК з хонди діо 18. вирішив точити циліндра під 39мм під поршень з Діо27, у ВГШ ставити сепаратора, а у рубашку максимально близько приліпити ЛК.) старі фото відмив бачок і виявилося що він наче і не стояв на мопеді)) |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Вт 22 Сен 2015, 15:14 | |
| так, що я зробив за це літо з В-4, толком то нічого.. на ній так і не вдалося поганяти.. - моторчик відкапіталив в своєму стилі:
все на шестигранники з нержавійки, фірмові сальники і підшипники. старий моторний ланцюг був дуже розтягнутий праворуч рідний ліворуч новий з мерседесу. якраз згадав як мені підігнали колись (ще не було цього моторчика)ланцюг ГРМ з мерседесу "JWIS".) новий і старий ланцюг купив спеціальні пружинні шайби під гайки японський сальник ведучої зірочки: зірочка на 13зуб. відполірований поршень головка затягнута високими гайками
ось що вийшло: ЛК і все що планував не робив, вирішив поки так зробити, аби літо покататися а потім щось перероблювати.. привіз у село з Києва нові детальки, почав складати все до купи такою я її дістав з гаражу... замінив: передній\задній щитки на хромовані, руль, бак, багажник, корпус фари на запи в більш кращому стані. встановив бардачки, дзеркало, підніжки, звуковий сигнал.. щось таке вийшло, на жаль немає фото там де я встановив глушитель.. я його пофарбував балоном у чорний колір, вийшло наче непогано почав перебирати задню частину: задню зірочку встановив з Салюту\Старт-шоссе на 52зуба на привеликий жаль мопед тільки один раз поїхав 56км\год.. дуже погано заводився.. причиною того була майже відсутня іскра.. вона була дуже слабка.. і що я тільки не міняв.. грішу на генер.. було б на що замінити( і поганенький колінвал, треба балансувати, бо права цапфа сильно б'є там де генер.. з цим мотором я вирішив нічого не робити.. він буде в стоку, а от планую прикипити моторчик з Яви 20\23.. там вже 3,5кобилки, потужніший генер.. от туди вже буду ліпити ЛК, точити гільзу під 39мм і поршень з хонди DіО, піджимати головку під 95й бенз. ставити інший карб з японця, варити резонатор. |
| | | SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Вт 22 Сен 2015, 20:57 | |
| Как не прискорбно признавать, но магнит розмагнитился и придется делать электронное зажигание. Я на верховине воевал с контактами, но потерпел фиаско сделал трансформаторную сидиайку. Тепер забыл где оно, зажигание, находится. Жаль в магнит нельзя неодима засунуть. |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Вт 29 Сен 2015, 22:11 | |
| їздив на вихідних у село, замінив магніт з яви555.. іскра стала трохи краще, але все рівно.. слабка, заводиться лише з толкача, на верхах то підхоплює то заливає(( |
| | | Сильвер
Возраст : 29 Откуда : Днепропетровск Сообщения : 8 Дата регистрации : 2015-10-02
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Пт 02 Окт 2015, 09:34 | |
| - ДіД ФіЛиЧ пишет:
- їздив на вихідних у село, замінив магніт з яви555.. іскра стала трохи краще, але все рівно.. слабка, заводиться лише з толкача, на верхах то підхоплює то заливає((
Высоковольтная катушка у тебя не с Ижа случайно ? |
| | | ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Пт 02 Окт 2015, 12:07 | |
| - Сильвер пишет:
- ДіД ФіЛиЧ пишет:
- їздив на вихідних у село, замінив магніт з яви555.. іскра стала трохи краще, але все рівно.. слабка, заводиться лише з толкача, на верхах то підхоплює то заливає((
Высоковольтная катушка у тебя не с Ижа случайно ? Иж 6вольт. Але з нею іскра найкраща, бо перед цим була з москвича 12в. Б300, і з Карпат для в50.(не пам'ятаю як називається) |
| | | Сильвер
Возраст : 29 Откуда : Днепропетровск Сообщения : 8 Дата регистрации : 2015-10-02
| Тема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) Пт 02 Окт 2015, 12:20 | |
| Вот в том и вся беда. Надо ставить черную Явовскую, со Старушки 6вольт - с ней искра намного лучше и мотор работает в полную мощность. У меня на Яве-555 такая же беда была - катушка Иж, искра еле заметная жёлтого цвета. Мотор хоть и завелся, работать нормально не хотел. Поставил от Явы-Старушки- мотор часы, с кика лёгким нажатием заводился и честные 55-60км/ч набирал быстро( звезды 13/55 ). И искра стала жирной и синего цвета, как положено. |
| | | | Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05) | |
|
Похожие темы | |
|
| Права доступа к этому форуму: | Вы не можете отвечать на сообщения
| |
| |
| |