Вітаю всіх, хто завітав до моєї теми
Після року простою Карпат(один раз лише дим пустив), з'явилась можливість продати і Карпати і Верховину. Три місяці чекав покупця, продав я їх як експонати в кафешку "Ностальгія" в рай. центрі, шкода було віддавати їх, стільки часу і сил вкладено було в них.. Але потім подумав, якщо стоять без діла у мене, то нехай краще стоять в іншому місці з вигодою для мене
З того моменту, як власник кафе сказав, що забере їх, розпочались пошуки нової жертви
Щодня передивлявся всі нові оголошення, звонив, питав, але...грошей не було
Звонив щотижня і питав "коли заберете мопеди???" і так продовжувалось 3 місяці. Нарешті їх завезли в кафе і гроші в кишені
Під час вибору чогось іншого схилявся до трьох варінтів:
1. Б/У японія з контейнера, без пробігу по Україні (фінанси дозволяли леше щось з початку 90-тих), основні претинденти Honda Dio 18
2. Б/У Альфа, як варіант Дельта, але не дуже хотів її
3. теж Б/У, але китайський скут, 80 куб.
Десь тиждень чекав поки приїде контейнер з Одеси і ось 14 липня телефоную черговий раз, відповідь на мої питання "да, есть 3 такие Дио, две забронированы, 1 в продаже, приезжай к 11 часам!" 15 липня, на ВАЗ 2106 з дідом і товаришем ми їдемо у Фастів (Київська обл., хто знає). Приїхали давай дивитись все, ці мопеди рядааааами стоять на будь-який гаманець, колір, бажання...хочеш на 2-ох, хочеш на 3-ох колесах, самі різні моделі, купа розібраних на запчапстини, гор пластиу і т.д.
Викотили мені цю Діо, біленька, красуня, але потерта і багато стікерів (думаю ви здогадуєтесь, що під ними), проїхав (виявилось, що її в Україні ще і не заводили
) на ходу все тарабанить, дзвенить, пластик явно зі зламаними кріплення.. Ні, таке щастя мені не треба! Запитав, що ще є на такі гроші, у відповідь мені показали три чи чотири Сузукі Сепія, ну що, думаю спробую проїду, а там побачим.. взяв, яка стояла сама перша, залили мені стакан топлива і я помчав
взагалі перші відчуття прикольні: різкий старт, все просто, як двері, нічого не теліпається, все на місці. Приїхав до місця продажу і давай перевіряти електроніку(світло, бі-бікалку, повороти, стопи) і вирішив брати
Поставили новий аккум, дали зеркала і ще придюав каністрочку масла (як продавець сказав, справжнє американське "Kendall" ).
Я збирався їхати своїм ходом додому, але продавець порадив краще перевезти його в машині, бо ДАІ у них знають кого зупиняти і забирати скутери без номерів і категорії А1 на штраф-стоянику, по суті можна їздити і без цього всього, знаючи деякі фішки з закону
але дід почав наполягати на завантаженні скутера в багажник
нам допомогли покласти його і дали декілька картонних якищів щоб підкласти під нього, також прикрили старими ковдрами, які взяли на такий випадок, переднє колесо стирчало з багажника і було прив'язане
їхали не поспішаючи і ось ми прибули! Вигрузили Сузукі і з того часу я став "скутеристом"
Пробіг на момент покупки був 9200 км, невідомо по якому колу. Десь через тиждень почистив карб і катаюсь далі), через місяць купив топливний фільтр, якого в мене нажаль не було(імовірно в Японії бензин набагато кращої якості). Дуже подобається також тату і дідові, катаються і отримують задоволення
Стан покришок не дуже, з огляду на його вік (22 роки, старший від мене), наявні подряпини, деякі з них я замалював авто-коректором, багажник був ржавий, тому певний час їздив без нього, поки не пофарбував. Скрізь "маде ін Джапан", максималка 55, обмежена електронікою. Багажник під сідухою...веееликий, обшитий ковроліном і з підсвіточкою
! В порівнянні з Діо, більший, а ну з китайськими братами можна навіть не порівнювати
Покупці дуже радий, при 35 км/год починає мигати червона лампочка на спідометрі, дуже приємно їздити при швидкості 30/35 км за годину. Всім рекомендую таке чудо японського мотопрому для домашніх потреб) Мопед отримав кодове ім'я "Жучок"
Фото:
Не зважаючи на мої 190 см зросту, доволі зручно їздити
Буду намагатись писати по мірі експлуатації)