так.. довго тут не відписував.. всі 4 Дшки були відремонтовані і вже давно у своїх власників.. по факту було просто замінено розхідники які на мою думку мало що дали так як деякі запчастини такі як циліндр, колінвал, золотнік були зношені, але що поробиш, така вже воля клієнта, циптую "склади з того що є" ну що ж, склали)))
все ретельно відмив, відчистив:
- далі почав піданяти всюди стик картер\циліндр:
це так було:
так всюди прогнав
збирання
підшипники на валу зчеплення ставили закриті.
поршня полірувалися і свердлив спец.канавки для утримання в них масла що унеможливлювало прихвати при обкатці
ново-вироблені поршні потрібно ще і тут допрацьовувати а саме розсвердлювати отвори для мащення пальця
- далі фот оз поточного ремонту.:
- зібраний двигун:
- зібрані Д-8/Д-6/Д-8:
заново пропаяв запалювання, бо у тому, як мені казали "робочому" вигляді воно навряд могло працювати
до прикладу крайнє праве це так як було коли мені їх прислали
а це так воно має виглядати на моторі, нові дроти, клєми, вушка і + термо-трубка. тоді ніде нічого не прошиватиме і іскра не буде виходити гуляти кудись до масси))
а тепер ви подумаєте, 3 двигуни, а де ж Д-5..? а Д-5 виявився мертвий металолом))
в картера пізнього за випуском Д-5 всунули колінвал з раннього Д5 а він на пару мм вужчий.. + якийсь майстер спробував замінити золотнік і ще і + розсвердлили впускний канал так, що тіла майже не лишилося..
сказати що це геморойний був двіг, це нічого не сказати..
почалося з того що я вирішив якось керном зафіксувати золотнік який точили явно не в "+" і не запресовували на гарячу.. він би при нагріві просто провернувся.. почав зафіксовувати як виявилося що стінка на впуску товщиною в фольгу.. там з'явився отвір.. в ідеалі що треба було робити:
потрібно було б наварювати алюмінію, проточувати аби не було зайвого.. точити нову втулку, розвертати її аби прискладанні не затирав к.в і вона не пропускала..
це все я повідомив замовнику, на що він просто промовчав..
короче, я той отвір замазав в 3 підходи герметиком "віктор реінз", воно застигло і стало як гума.. потім встановив закритий з тієї сторони підшипник. але і на тому пригоди не закінчилися..
колінвал то коротший.. отже і якщо встановити сальник пружиною ззовні, то через закоротку цапфу він не дістає і нема герметичності.. бо по іншому він не стає, на Д-4\5 посадочне має конус, а це конус ще і хтось молотком рівняв.. короче кажучи через це посадочне довелося ще пару разів заново колоти двигун, перевелося пару сальників, проточувати посадочне..
купу втраченого часу, а все через те що замовник пожалів грошей..
мала шестерня коли сідала на колінвал то терла в картер, довелося підставляти дистанційну шайбу..
але на цьому цей мотор не поїхав)) карб був К34.. а вони як відому працюють 1 з 10..))
він десь був забитий і не подавав суміш.. при тому що жиклер був чистий.
поставив робочий стендовий карб К34д і він заспівав)
- ось фото цього гемору:
а це "нові" прокладки, як з такими без норм герметика буде все свистіти і вам мотор ніколи не заведеться))
- а це ті пару мм в ширині к.в що я писав попередньо.:
- а це готовий двіг:
у висновку, я продовбався з цим двіжком довше в 2рази ніж я робив інші..
за свій час і затрачені матеріали взяв чисто символічно на 100грн більше ніж за інші мотори..
за що і ще + вислухав чого так дорого.. ідіотизм...
потім ще 10днів чекав поки мені за цей Д5 скинуть гроші.. замовник дес провтикався, морозився.. короче поки не написав що якщо через 2дні не буде грошей то двигун попаде на ОЛХ.. ще пару днів чекав поки скинуть всю суму, бо скинули частинами.. бардак.. безвідповідальність.. дит.садок..
більше я з такими замовниками справ не матиму.. працюєш і робиш як для себе.. затрачений час і праця ніхрена не окупається а потім ще і вислуховуєш щось..