Так, рівно 1 рік я тут нічого н еписав, потрібно ж розповісти що сталося за рік..))
минулої осені мій дід навернув на МТ маятника і всю карданну систему...(((
фоток на компі знайти не зміг, але розкажу коротко, дід перегрузив причем до мт(ми з Редуктором зварили минулого літа), заднє колесо попало в яму і було заблоковане а мотор то дурний, порвав все..(((
короче, довелося купляти маятник, і все інше..
піскоструїти і фарбувати:
далі була можливість то і перефарбував пульти, дуги кріплення віторовичків і додаткові повороти які так я і не поставив..(
наразі МТ майже не на ходу... підвело електронка "СОВЕК" дуже-дуже слабка іскра, міняли котушку але це не допомогло, на гарячу він не заводиться..( жере від 8-9л\100.. відрегулювати К65Т майже нереально... загалом в планах:
2.Карб, тут 2 варіанти на що вистачить грошей... а)моно-автокарб, наприклад з "Оки", чи запорожця.. б)два нові вакумні карби типу "32 CVK Keihin" ціна кусається, від 175$ за шт..
3.Електростартер з "Вихря"(сам стартер, і вєнєц з 408москвича) бо права нога накачана за літо в рази більше за ліву...+ переробити сцепу аби при натисканні на 1 передачу не було удару.
4.зробити запаску на мотоцикл(бо запаску якісь **** гарні люди вкрали) повністю відреставрувати якесь колесо+нова покришечка) і зробити над запаскою невеличкий багажник.
5.нарешті зробити повороти аби якщо їздити без коляски було 4 повороти а не тільки 2 зліва!
6.хочу зі 20л каністр зробити пару бокових ящиків для інструменту і всяких речей.
7.підсвітка в колясці+ встановлення електронного спідометра\тахометра, вольтметра, датчика температури.
8. Піджати головки аби можна було сміливо лити 92бенз.
9.перереєстрація МТ на себе.
10. по проханнях друзів, прикріпити таке саме сидіння як ззаду на крило коляски)))
на все треба дуже багато речей і не факт що я все це зроблю але треба до чогось прагнути.. МТ гарна штука для села і він мене дуже виручав, я привіз ним у причепі не один десяток кубів дров на зиму, але з ростом цін на бензин треба щось змінювати з розходом пального..
редуктор
Возраст : 31 Откуда : киев-севастополь Сообщения : 298 Дата регистрации : 2012-09-20
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Вт 16 Сен 2014, 13:39
для газа надо сначало поставить один авто карб от оки.и тогда балон в коляску. а дизель вот такого типа:http://forum.dnepromoto.com/stroyuperedelyvayu-dnepr/dizel-dnepr/ -отличная и одиночка и колясичний вариант тоже ничего.
Sanyok хз)))
Возраст : 28 Откуда : Киев Сообщения : 401 Дата регистрации : 2012-09-18
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Вт 16 Сен 2014, 20:57
ех, давненько Філич нічого не відписував про цього красеня.. майже рік.. за цей рік МТ не так вже і багато наїздив, наразі пробіг 6650км
почну мабуть з зими) зимою я і 3є друзів дістали МТ і вирішили поганяти по снігу(засніженому полю де була накатана дорога і по озеру де товщина криги була ледь не 1м) і раз влетіли в незамерзлу яму по дорозі і з заднього колеса вирвало 2 спиці з ступиці(
прийшло літо, я приїхав у село і вирішив перебрати МТ бо те як він працював мене взагалі не влаштовувало: -перебої у синхронності циліндрів -проблеми з заведенням -не тримав холості -великий розхід пального -не працювали повороти і задній стоп -2 вирвані спиці
короче, він перестав приносити задоволення від руху на дорозі...
почну, зняв коляску, і вирішив поживитися на стан ЦПГ зняв кришки клапанів, головки.. нагару ппц.. це для моєї техніки неприпустимо!)
зазори у кільцях у нормі, до 10-12тис. можна спокійно їздити а потім замінити, на циліндрах ще є сліди хону.
права головка.. нагарчик, грязючка.. ну все як завжди.. все треба мити і чистити)
потім поки все чистив від нагарчику і грязюки, вирішив підрівняти заднє колесо, замінити погані спиці і підтягнути інші.. пару годин і вдалося вивести биття колеса у 3мм)
почав чистити поршні)
поки все то чистив, у вільний час читав ось цю цікаву книжку)
так, я все видраїв так, що навіть на КМЗ вони не були такими)))
починаю складати головки:
до речі, причиною у відмові поворотів було згорівша релюха поворотів, а з заднім стопом було цікавіше, там при замиканні поплавився дротик і при натисканні лапки гальм замикав на масу.. через це горіли запобіжники і глохнув мотор...
почав складати ЦПГ
все складаю на герметик Victor Reinz(Віктор Рейнз) бо я втомився вже постійно підтирати місця з яких постійно підсирає масло!!!:
короче, все склав, зарядив акум, купив нові свічки, поставив селіконові високовольтні дроти з люльками, перебрав карби, відрегулював їх, тепер апарт-МєЧтА))) заводиться з пів тичка, працює стабільно, рух став приємним)
компресії "відро"))) майже по 8очок на холодну
розповім цікаву історію з моєї поїздки з дідом у сусіднє село.. загалом потрібно було звозити діда у сусіднє село до родичів.. перед виїздом я у сухий бак(у карбах теж нічого не було) ібо я все перед тим викатав і злив до краплини а те що не злив з бачку(грам 150) висохло поки МТ стояв на сонці.. так от, заливаю я 3л, цього було "з головою", я планував що спалю 1,8-2л.. ми з дідом виїхали.. їхав я економно, не більше середніх обертів.. переважно 40-50км на 4й.. як в'їхали у те село(доріг там немає) то на 1й\2й трохи вище холостих(а вони у мене низькі) короче поїздили.. приїхали додому, по одометру було рівно 20км пробігу.. у мене в гостях якраз був Редуктор Сашко, я дивлюся в бачок і бачу що там якось підозріло багато пального залишилося... я вирішив все злити) взяв 2л пляшку, спочатку зливав поки зливалося з бачку, потім ми трохи підняли МТ і ще злили, потім я зняв бак і витрусив все що там було ,але це був не кінець)) я зняв кришки поплавкових камер і злив звідти, вийшло 1,9л!!! тобто 1,1л на 20км а отже 5,5л на 100км))
наразі я поїхав у Київ, МТ залишив на діда.. перед від'їздом з'ясував що на мотоциклі перестав працювати генератор.. думаю що полетіли щітки.. але я думаю що купити нові не проблема.. треба ще купити на передні гальма датчик для заднього стопу і десь взяти дзеркальце бо я його випадково розбив(( коли він стояв без коляски то під ним на підніжці просіла земля і при падінні розбилося дзеркальце(
ще колись 1,5 роки тому я це писав.. :
загалом в планах:
1.Мікропроцесорне запалювання ФУОЗ "Саруман"! ціна десь 550-600грн 2.Карб, тут 2 варіанти на що вистачить грошей... а)моно-автокарб, наприклад з "Оки", чи запорожця.. б)два нові вакумні карби типу "32 CVK Keihin" ціна кусається, від 175$ за шт.. 3.Електростартер з "Вихря"(сам стартер, і вєнєц з 408москвича) бо права нога накачана за літо в рази більше за ліву...+ переробити сцепу аби при натисканні на 1 передачу не було удару. 4.зробити запаску на мотоцикл(бо запаску якісь **** гарні люди вкрали) повністю відреставрувати якесь колесо+нова покришечка) і зробити над запаскою невеличкий багажник. 5.нарешті зробити повороти аби якщо їздити без коляски було 4 повороти а не тільки 2 зліва! 6.хочу зі 20л каністр зробити пару бокових ящиків для інструменту і всяких речей. 7.підсвітка в колясці+ встановлення електронного спідометра\тахометра, вольтметра, датчика температури. 8. Піджати головки аби можна було сміливо лити 92бенз. 9.перереєстрація МТ на себе. 10. по проханнях друзів, прикріпити таке саме сидіння як ззаду на крило коляски)))
на все треба дуже багато речей і не факт що я все це зроблю але треба до чогось прагнути.. МТ гарна штука для села і він мене дуже виручав, я привіз ним у причепі не один десяток кубів дров на зиму, але з ростом цін на бензин треба щось змінювати з розходом пального..зараз ситуація дуже змінилася
що наразі в планах, це залишити його таким як він є без зайвих і крутих переробок..
1.ФУОЗ Саруман може я б і поставив але ціна на нього зараз під 1000грн 2.К65Т норм працюють і всім мене влаштовують 3.стартер мені на ньому потрібен він його псуватиме 4.от запаску треба зробити) в процесі 5.повороти вже є, треба лише придумати як їх закріпити і підключити 6. от з каністрами в якості бокових бардачків на колясці я не перестав мріяти)) таких у мене є 4 чи 5шт) 7. вся ця модна електроніка є зайва 8.голови можна не підтискати бо я і так в основному ганяю на 92му бензині 9.довірка триває до січня, за цей час треба його якось переоформити.. і цей пункт мабуть самий важливий з усіх 10ти.. 10.друзі як треба і так нормально сидять на крилі, так що не буду псувати оригінальний гарний МТшнік)
SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Пн 07 Сен 2015, 23:20
поки був зайнятий справами на нього нападало листя)):
а це фото з цих вихідних за 5грудня 2015р:
пробіг на цих вихідних становив 6666км)))
з хороших новин: встановив рідного генератора в якому був обрив на роторі, проблему було ліквідовано і тепер на МТ знову є зарядка з робочого генератора))
SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Вт 15 Дек 2015, 23:20
Обрив на роторі мені теж траплявся. Допомогав ремонтувати тяжика однокласнику. Вони день намагались розібрати генератора, та так, що аж вала розплескали. Я їм показав мастерклас по розборкі генадія. Причому без зубила та молотка
ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Вт 05 Апр 2016, 17:06
мотоцикл працював у мене і взимку в 20-градусний мороз))) і по снігу їздив і по трасі де був вкатаний ідеально гладкий лід) кому цікаво то є відео у "Вконтакте"
в цілому працює як годинник) зараз починаю підготовчий етап до нового сезону:
склав план: -Промивка і чистка в середині двигуна, коробки/ заднього редуктора -Чистка поршнів і головок від нагару. -Перевірка зазорів на поршневих кільцях(заміна при необхідності) -притирання клапанів(за необхідністю) -думаю торцонути циліндри і збільшити ступінь стиску на 10.0 для 92бензу -заміна болтів і гайок на коромислах -заміна під баком трубки на бензостійку(наразі стоїть та яка була під рукою) -чистка бензокрану -чистка карбюратора/заміна на голках манжет -заміна передньої і задньої покришки -чистка/промивка і заміна масла у передній вилці -чистка і заміна масла у амортизаторах -чистка і змащування всіх тросиків -чистка і мащення підшипників колес -заміна ручки газу і резинок -заміна датчика стоп-сигналу -перебирання гальмівної системи -установлення датчика аварійки -чистка повітроочисного фільтра
по факту на сьогодні з цього плану я зробив:
-відчистив від іржі і гівна всі троси+ змастив(все тепер лежко витискається і відходить назад) -замінив ручку газу(стояла така що заїдала) лишилося викинути з ланцюжка пару частин аби не було люфта і не ламалася ручка газу! -перебрав передні гальма, тепер вони нормально працюють, бо раніше заїдали..(( на цих вихідних перебрав передню вилку, повністю розібрав і вичистив її. замінив масло, склав. підтягнув гайки кріплення траверси. вилка стала ідеально працювати!)
така жижа була у перах вилки(( фу.. за майже 7тищ.пробігу ніхто його не міняв
з цікавого: планую міняти масло. а саме що я буду робити: заведу МТ, прогрію, проїду до друга у якого у моєму селі є компресор)) з собою візьму 4-5л "галоші" - авіаційне пальне) приїжджаю, промивочним пістолетом і галошею ззовні відчищаю двигун, у той час знизу з піддону зливаю все гівно яке плаває у картері)) далі скидаю піддон, скидаю циліндри, супницю з запалюванням, генератор і гусятницю(передня кришка картера) дивлюся на стан шестерень і починаю за допомогою компрессора і щіточок відчищати двигун в середині. після, промиваю все простим бензином, починаю складати. міняю прокладки і саджу все на нормальний герметик Віктор Реінз аби забути що з цього картеру щось капаю, тече і підсирає))
те саме буду робити з коробкою і заднім редуктором, але туди я мабуть залью простий старий добрий ТАД-17И..)) і заливаю нове масло. масло я вибрав синтетику ХАDO(VERYLUBE 10W-60 4Т MA) дядько по знижках підігнав 3 банки, в МТ треба 2,2л(800г буде на дорливання)
Я трохи переживаю, шо синтетичне масло буде виганяти через вс1 зазори. Я б лив в нього мынералку та не парився, проте не заперечую проти твоєї ініціативи.
ДіД ФіЛиЧ
Возраст : 30 Откуда : м.Київ Сообщения : 279 Дата регистрации : 2012-09-21
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Чт 05 Май 2016, 11:30
Я ще 29 квітня поїхав у село і потроху почав крутити МТ.
В перший дееь в Сб.30го яйого просто вимив і начистив воскковою поліролькою. Багато де зтер іржу яка за зимо назбиралася.. потім свята, вихідні. Вже з Пн почав крутити:
-відрегулював "полуавтомат" зчеплення на коробці. Я сказвти чесно і не знав що він на Мт є)) тепер можна рушати чисто витискаючи ногою лапку кпп і плавно її відпускати. -підтягнув лапку кіка (затягнув сильніше гайку де штопор) Замінив ручку газу на іншу де ланцюжок який в середині коротший на 2ланки і через це нема люфта в ручці (заводський косяк) -відполірував ричаги на рулю і демфер руля -замінив резинку ручки зчеплення (вона потріскалася від старості) -зняв колесо коляски,підтягнув всі спиці. Почистив гальма на колясці. Вичистив і змастив трос гальм на колясці, і відрегулював їх,тепер колесо нормально гальмує!) -компрессором продув повітроочисного фільтра
Масло я ще не міняв так як я вирішив це зробити у наступну поїздку бо:
Треба купти комплект прокладок ( або хоча б прокладеу піддону, під циліндри/головки і кришки грм) а в ідеалі ще і прокдадку на задній редуктор і кришку картера коробки. Бо я ж планую скинути кришку грм і все втмити компресором від старого масла і всього гівна яке там назбиралося з 1992року..
Хочу купити нові колечки ще часів срср, бо толку лити нове масло і залишити старі кільця.. -треба купити пасту для притирання клапанів, останій раз як я влітку розбирав головку то вони не пропускали але про всяк випадок я притру їх. Ну і треба купити якесь хороше масло в коробку і задній редуктор типу 80w90 для трансмісій.. не хочу лити тад17и..
Також лишається проблема з поламаним датчиком стоп-сигналу передніх гальм.. треба купити новий.. І є проблема з лампою нейтралі.. як я вчора не довбався і міняв датчики.. проблема десь в коробці.. як буду чистити коробку то розберуся з нею..
Ще проблема з амортизаторами.. вони всі течуть.. скоріш за все треба міняти сальники штоку.. ну і треба буде замінити в них масло.
А так у висновку: мотоцикл майже у відмінному стані)) працює як годинник, жре відносно мало..
На днях провів експеримент: Завів і прогрів Мт,заглушив, залив повні поплавки бензину поки з них не полилося. Закрив кран і поїхав. Перший раз проїхав 2.2км їхав я 40-45км на 4й передачі перед цим було так 1пер-10км друга 10-20, 3тя 20-40. А далі 4та.. Потім поїхав назад але проїхав вже 2км. Бо був зустрічний потік вітру і їхати місцями було на гірку.. приїхав додому. Залив повний карюратор. Зняв поплавкову камеру і заміряв шприцем, 54мл.бензину І того 0.108л з 2х карбів на 2.2 км це при складанні пропорції: 100×0,108/2.2=4.9л на 100км. Цеза першу поїздку і 5.4л за другу. Але це відносно. Бо я ж не викручував і не враховував скільки бензину лишається у поплавковій камері коли він глохне) Найближчим часом спробую заміряти на рівній дорозі, аби не доводилося багато разів перемикатися як по селу.. просто на дорозі коли Мт заглохне зніму поплавки і заміряю скільки лишилося і заново перерахую))
На сьогодні пробіг 6790км Фотки:
SUP-2101 Привидение с моторчиком
Возраст : 37 Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл Сообщения : 954 Дата регистрации : 2012-09-19
Тема: Re: МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается. Чт 05 Май 2016, 22:44
Добре виглядаэ! Я коли бачу МТ то завжди кажу "дивись, м1льйонер по1хав!". А все цей апетит на бензин. Хоть тр1сни не розум1ю, чому в1н так багато його жре.
МТ-11 днепр с коляской Редуктора и Деда Филыча-мечта сбывается.