Так, Доброго всім вечора!
давно я тут нічого не писав, а все через те що за компютером останній раз сидів ще на початку літа.. все робота, учоба, дача.. не було коли.. у контак регулярно скидав фото але на жаль не сюди((
і так що ж було зроблено з травня місця по сьогоднішні дні, об'єм нереально великий!
почну з того як я хотів:
купив ніштяків, прокладок, резино, сальників) за все заплатив був щось до 200грн, точно вже не пам'ятаю..
На передок за 400грн+ десь до 50грн доставка НовоюПоштою купив б.у у гарному стані резину фірми MITAS для спідвею, якість у порівнянні зі совквою просто небо і земля))
далі по плану, злив стару бадягу з блоку двигуна, скинув піддон, зняв ЦПГ і передню кришку ГРМ у піддоні була якась гидка мазута))
коробка мала те саме))
все було ретельно промито за допомогою компресора бензином!
- тут по коробці:
по коробці в цілому:
вона у відмінному стані, але все ж були куплені нові сальники, замінена куліса бо на ній був відламаний вусик який замикає датчик нейтралі(через нього не горіла лампа датчика нейтралі)
болти і всі кріплення були заново цинковані, було куплено нове англійське масло 80W90
Задній редуктор теж був перебраний, вичищений від мазуту, промитий, замінені сальники ,прокладки і все це було складено на якісний герметик вікто реінз, залив масло що і у коробку. по стану підшипників і самої пари можна сказати що редуктор наче і не їздив)
тепер в загальному, мотоцикл був розібраний до голої рами, всі болти, гайки, пружинки були поцинковані, деякі деталі були мною відполіровані і віддані на гальваніку де були покриті мідь/нікель/хром. всі потрібні вузли були вичищенні і заново змащенні якісною змаскою
колеса повністю перебрав, розбирав, чистив, підкидав де потрібна нові совкові спиці, заново змастив всі підшипники, на зад і коляску встановив майже нову совдеповську гуму, знос мінімальний(колись дісталася але лежала у києві а іншу купив з іншим МТ 10.36), ан перед поставив Мітас
були похромовані шпильки картеру, кронштейни кріплення руля, кронштейни кріплення ричагів сцепи і передніх гальм, гайки пер вилки, гайка траверси, передня і зад.оська, гайка траверси, колпак генератора, і деякі дрібні запчастини)
- фото хромованих запчастин:
- цинковані запчастини(тут по факту з 2х мт і є трохи яви):
пе.се. на генератор були куплені нові підшипники і сальники, і була підібрана шестерня яка майже не їздила,генер перебрали і у висновку генератор міг працювати без акума, тобто можна було прикуритися у когось і доїхати додому)
по двигуну:
колінвал в ідеальному стані, смущали лише шестерні ГРМ, вони були "7" групи, я їх замінив на "2гу"(сама чотка з усіх які реально знайти, а мої ще і походу без пробігу з запасів, з ними немає ніяких люфтів)
заміряв нутроміром цпг, виробка була 78.00+7соток.. тому було прийняте рішення у пошуку нових совдеповських поршнів 4ї групи 0го ремонту розміром 77,98мм, придбав я такі за 400грн, на диво їх вага була майже однакова))
потім кєнти допомогли збільшити СЖ(степень сжатия/ступінь стиску) проточивши циліндри у висоту 105,5мм, Сж в районі 10
доробив маслосистему просвердливши додаткові отвори для мащення, така система мащення була на МТ-9, але потім її прибрали.. що вна дає, у МТ у блоку куди я просвердлив з кожного толкателя отвори є типу рукав у який під час руху наливається масло, такі отвори дають змогу швидше рухатись масло по штангам у головку, але щоб не було застою гарячого масло, необхідно розсвердлити нижні трубки які для масловідводу з головки у блок до 4,5 або 5мм.
коли знімав піддон то помітив що маслофільтр випав з тією бадягою яка була на дні.. лише при збиранні зрозумів шо його тупо не прикрутили на заводі.. довелося трохи проточити вушко і прикрутити його.
у піддон по дідовському методу вкинув магніт аби він на себе стягував всяку стружку
- по головкам:
відполірував кришку запалювання і кришку клап.головки(наразі тільки 1 відполірована бо іншу треба міняти, є дифекти)
- почав складати, на момент збирання перед.частини в наявності були ще не всі деталі які були на гальваніці.:
далі ще цікаво, не закривайте тему)))
ще докував ніштяки, свічки тільки по 90грн шт. Ngk, Японія.
всі запчастини які були чорного кольору я віддав на піскоструй, а потім на порошкове фарбування(порошковий грунт, база, лак)
аморти були розібрані, помиті, поставив нові сальники, залив нове масло, нові сайлендлоки і цинковані запчастини)
- про це тут:
- ФІНАЛЬНІ ФОТО ЩО З ЦЬОГО ВИЙШЛО:
А ЦЕ ВІДРО КОМПРЕСІЇ, 10АТМ.
БУВ ТАКИЙ ПРОБІГ АЛЕ НА ЦИХ ВИХІДНИХ ВЖЕ 6915КМ
а це я з кєнтом на МТ(кєнт фоткав) їм вареники з вишнями які приготувала бабуся))
Загалом за літо я вклав у його ремонт більше 3000грн
кожен раз пишу про плани шо я хочу але не завжди все складається..
на майбутнє в планах:
-нові голови! це первинне!
-треба ще похромувати руль і деякі дрібні ніштяки) т в процесі, немає рівного руля...
-задумався про встановлення гібридного 700ватового генера з трактора МТЗ/КМЗ, з 2х генерів складається один який матиме 700ват і самозбудження, тобто можна буде заводити без акума
-задумуюсь і прозапас проточити ЦПГ під польські поршні АЛМОТ 79мм, ХАЙ ЛЕЖИТЬ)
-треба щось робити з перереєстрацією його на себе.. і хочу його пофарбувати у сірий порошковою фарбою, навести оригінальні лінії)
-коліна з нержавійки)) коли бачу на ОЛХ що хтось їх продає то слюні течуть))) але дорого.. куплю таку трубу і віднесу тим хто гне труби
якось так)