Тема про те, як я вирішив з різних запчастин зібрати Д-ку і продати її
усі запчастини перед складанням були вичищенні піскоструєм!проблем при зборі двигуна було багато:
1.класичний виріз під тракторне магнето!
проблему було вирішено за рахунок того, що я вирізав з дуже поганої кришки на зчеплення Д-шки шматочок, наклав на місце, заварив аргоном і відшліфував до ідеалу. номер трохи постраждав, але його заново можна набити
далі ЦПГ:
2. циліндр з дуже гарною гільзою, немає канав, яйця, але не було шпильок і погана різьба в місці де кріпиться коліно глушителя..
придбав особливу плашку
М30Х1,5!!! за неймовірною ціною 30грн!)
Вирішив проблему тим, що заново прогнав різьбу, стало набагато краще!
+придбав нові шпильки.
3.головка, чистенька, тільки одне ребро відламане, але погана була різьба під свічку..
вирішую проблему тим, що нарізаю нову різьбу і вкручую втулку з латуні
далі все робимо по стандарту:
Відполіровані в середина картера(відпоілрована поверхня зменшує тертя), відполірований поршень і сфера головки(зменшує можливість утворення нагару)
куплені нові запчастини:
підшипники:
202-2х
203-2х
сальник під магніт
прокладки
втулка ВГШ
палець
поршневі кільця-2х
стопорні кільця-2х
гвинти під шестигранник
гайки\шайб\гровера
високі гайки М6-4шт для кріплення головки циліндра
гвинти на кріплення кришки зчеплення і кріплення підкови на запалюванні М5х20-8шт.
гвинт кріплення ікс-центрика на запалюванні
зливний гвинт картера
запресував втулку ВГШ, прорізав паз для змащування втулки і пальця і підіграв палець.
почав збирати
все зчеплення я вичистив піскоструєм, тепер воно має вигляд краще ніж коли виходило з заводу)
така в мене вийшла головка
ще треба десь знайти фіксатор троса зчеплення, зробити запалювання, повісити карбюратор.