Ця тема про двигун V-501 які я колись хотів встановити на свої Карпати2(які я вже майже розпродав по запчастинах)
Цей двигун я складав рівно 2 роки назад, причому рік я склав лише половину, а в вересні 2012 року склав все інше, на даному етапі лишилось виставити запалювання..
На цей мотор як і на весь мопед я все підбирав оригінальне, 1988року: карбюратор, статор, і навіть трос спідометра знайшовся такий як треба)
Це на трос спідометра:
Придбав нове на мотор:
Підшипники:
203-2Х-
30грн202-2Х-
30грн100-2Х-
20грнКомплект сальників-
10грн Муфта зчеплення-
70грнРезинки на кріплення двигуна-
10грнПоршень-
30грнПоршневі кільця-2Х-
10грн Стопорні кільця-
2Х-2грнПалець-
5грнВтулка ВГШ-
5грнПовітряний фільтр-
30грнПрокладки-
10грн+близько
50грн за гайки\шайби\гровера\гвинти з нержавіючої сталі..
Дід Філич і два роки назад був задротом по поліруванню, було багато часу, натхнення тому і виходило що виходило))
Далі взяли чистити піском з компресора циліндра і головку
Відполірував головку
в ніч з 3.11.2012 на 04.11.2012 не було чого робити і я вирішив на кухні полірнути наждачкою кришки на В-501(крижку зчеплення підправити, бо її сильно подряпали, а кришку генератора з нуля) от що вийшло, тепер треба доробити на полірувальному станку)
За порадою Карпатовода відполірував шатун і заодно відполірував канали.
Купив муфту зчеплення, підібрав до циліндра нового поршня, підігнав кільця)
І встановив)